20090806

I verkligheten

Jag börjar redan ångra att jag skapade den här bloggen. Även fast jag inte outat vem jag är, vilket jag nog inte kommer göra på länge, så kommer jag dela med mig av hela min livshistoria här som bara ett fåtal människor känner till idag.

Samtidigt sitter jag och funderar på vart jag ska börja någonstans. Det finns nog ingen riktig klar början, inte än, inte vad jag kan minnas.

Det jag vet är dock att allt som har hänt har format mig till den jag är idag, precis som med alla andra. Och jag är faktiskt rätt stolt över den jag har blivit. Idag är jag en relativt stark person med hyffsat självförtroende och självsäkerhet. Dock är det något som jag har fått bygga upp, om och om igen. Varje dag är en kamp, en kamp mot verkligheten och en kamp mot mig själv.

Jag lever idag. Och du med. Ta vara på det!

Inga kommentarer: